bomba-extra-banner
bombax-extra-fiyat

Bomba Extra

Kilo Almaya Yardımcı Besin Takviyesi Hakkında Makaleler

Bomba Extra
bomba-extra

Kilo alamama birçok zayıf insanın sorunudur.Çözüm olarak tüketilen karbonhidrat miktarından daha fazlasını tüketmektir.

Yoğun iş temposu ve hızlı bir yaşam süren insanlar ve yeteri kadar beslenemeyen insanlar kaybettikleri enerjiyi kesinlikle karbonhidratlarla desteklemelidirler.Bomba Extra kudret narlı bitkisel karışım, sağlıklı kilo almanızın yanında metabolizmanızı da yormaz.Vücuda sağlıklı bir şekilde enerji vermek için üretilen Bomba Extra’nın içeriğinde toz halinda %75 karbonhidrat ve %23 oranında protein bulunmaktadır.Karbonhidrat zengini besinler vücuda enerji veren besinlerdir.Vücudumuz ilk önce karbonhidratı yakacağından dolayı enerji açısından ilk sırayı alır.Özellikle ağır fiziksel aktivitelerde en uygun enerji kaynağı karbonhidrattır.Sağlıklı beslenmek için tüketilen karbonhidratların geneli bileşik karbonhidrat içeren besinlerdir.Bunlar kuru baklagiller, tahıllar ve sebzelerdir.

Kilo Almak İçin Beslenme Önerileri
kilo-almak-icin-oneriler

Kilo almak için öncelikle sağlıklı bir şekilde kilo almamızın bilincinde olmamız gereklidir.Fazla yağlı olmayan bir şekilde kilo alabilmek için önerilerimiz şunlardır;

.

Kalori oranı yüksek gıdalar tercih edilmelidir.

Trans yağ miktarı yüksek gıdalardan uzak durulmalıdır.

Beyaz ekmek yerine karbonhidratlı tam buğday ekmeği tüketilmelidir.

Bol bol sebze ve meyve tüketilmelidir.

Yemeklerde mutlaka çorba içilmelidir.

Abur cubur yiyeceklerden uzak durulmalıdır.

Doğal beslenme yani gıdalarla beslenmenin eksik kaldığı yerlerde gıda takviyelerinin kullanılması.(Örneğin:Bomba Extra)

Protein değerleri yüksek gıdalar tüketilmelidir.(Et,balık gibi)

Haftalık olarak tartılmalısınız ve ortalama olarak 1,5 kiloyu aşmayacak şekilde beslenmelisiniz.Kilo ve boyunuza göre bunun her ne kadar matematiksel bir hesaplaması olsa da, her insanın metabolizması farklı çalıştığı için en güzeli doğru gözlemler yaparak haftalık kilo artışlarını ölçerek beslenme programını buna göre hazırlamaktır.

Sağlıklı Beslenme Yöntemleri
saglikli-beslenme

Günlük olarak su tüketimini arttırın.Örnek 2 litre tükertiyorsanız 3-4’e çıkartın.Sağlıklı yaşamın en temel kurallarından biri olan su vücuttaki toksinlerden kurtulma

ve böbrekleri daha uygun çalıştırmasıyla önemli bir etkendir.

Posa tüketimine öğünlerinizde yer açın.Posa tüketimi birçok rahatsızlığın önüne geçmektedir.Bilimsel araştırmalar sonucu kanıtlanmıştır.

Tahılların tüketimini asla es geçmeyin.Çünkü tahıllar vücudun lif, vitamin ve mineral kaynağıdır.

Öğünlerinizdeki gıda çeşitliliğine önem verin ve dengeli beslenmeye özen gösterin.

Kırmızı etlerin tüketimini haftalık olarak ayarlayın ve kızartma olarak değil de haşlama olarak tüketmeye dikkat edin.

Sofralarınızda haftalık olarak balık ve zeytinyağı tüketimine önem verin.

Öğün atlamayı asla düşünmeyin özelliklede kahvaltıyı.Kahvaltı biz uykudayken yakılan karbonhidrat, protein ve yağların enerjisinin tekrar geri alınması açısında çok önemlidir.

Vücut dengesini oluşturabilmek adına yemeklerini düzene koyun.

Günlük olarak en az 1 ara öğüne yer verin.

Yaşantınızda yağlı tohumlara ve kuruyemişlere yer açın.

Sporcu Beslenmesi ve Karbonhidratlar
sporcu-beslenmesi

Vücudumuz enerji olarak ilk sırada genellikle karbonhidratları yakara kullanır.Bilhassa kısa zamanlı egzersizlerde yalnızca karbonhidratı kullanır.

Kan şekeri ölçülerini dengelemek ve kasların çalışması için vücudun ilk yaktığı karbonhidrattır.

Karbonhidrat sporcuların beslenmesinde önemli rol oynar ve enerjinin %50-60’ı karbonhidrattan sağlanmalıdır.

Egzersizler esnasında karbonhidratlı su tüketimi performansa ciddi anlamda destek verir.

Yarışmalar ve antrenmanlardan evvel karbonhidrat depolarının doldurulması daha yüksek enerji sağlamak açısından ciddi anlamda önem taşır.Doğru hazırlanmış bir diyet listesiyle uygulanıp bu karbonhidrat depolarını doldurmak mümkündür.Burada ki amaç kaslardaki glikojen depolarını doldurup daha uzun süreli aktif olabilmektir.Antrenmanlardan önce karbonhidrat depolamak bu açıdan çok önemlidir.Aktivite, egzersizlerden önce karbonhidratlardan çok tüketmek protein, yağ ve liflerden az tüketmek performansa ciddi anlamda destek verir.

Enerji ihtiyacını karşılayabileceğiniz karbonhidratların başında kuru baklagiller, bulgur, makarna, esmer unlar, sebze ve meyve gibi yiyecekler gelmektedir.Şeker ve şeker tarzı yiyeceklerden karbonhidrat almaktan uzak durmalısınız.(Örnek: reçel, kurabiye vb.)

Bunları uyguladıktan sonra ise aktivite veya egzersiz sonrasında en önemli faktör ise kaslardaki glikojeni tekrar doldurmak olacaktır.Eğer ki buna dikkat etmezseniz vücut karbonhidrattan sonra proteinleri yakacağından dolayı kas kaybına uğrayabilirsiniz.

bextra-kargo-resim